Доступ до інформації про Екологічно Чисті Продукти в транскордонному регіоні

а) Історія підготовки Проекту.

Заявник та партнери під час офіційної зустрічі в Чернівецькій області виявили, що існує проблема про доступ до інформайфї про Екологічно Чисті Продукти в транскордонному регіоні. Жителі хочуть знати більше про продукти, але не існує системи спостереження. Люди живуть і не знають, що можуть мати повну інформацію про те, що вони купують і про зміст одного або іншого продукту. Заявник та партнери мають офіси для реалізації проекту і кваліфікований персонал для проведення тренінгів та загальне управління проектом.

б) Опишіть основні цілі проекту.

Головною метою проекту є захист прав споживачів Екологічно Чистих Продуктів в транскордонному регіоні.

Конкретні цілі:

  1. Збільшення знань для споживачів екологічно чистої продукції в транскордонному регіоні. 45 голів і представників асоціацій споживачів та екологічних установ візьмуть участь у тренінгах і семінарах, щоб зрозуміти і знайти вихід для вирішення проблеми.
  2. Тренінгове залучення 24 журналістів для того, щоб мати можливість представити інформацію в засобах масової інформації.
  3. Створення інформаційного багатомовного порталу та веб-сайту для користувачів з рівними можливостями з України, Румунії, Республіці Молдова.
  4. Зміцнення комунікаційної мережі між споживачами в цільовому регіоні.
  5. Підвищення обізнаності і вільний доступ до інформації для місцевих жителів.