Заявник та партнери під час офіційної зустрічі в Чернівецькій області виявили, що існує проблема про доступ до інформайфї про Екологічно Чисті Продукти в транскордонному регіоні. Жителі хочуть знати більше про продукти, але не існує системи спостереження. Люди живуть і не знають, що можуть мати повну інформацію про те, що вони купують і про зміст одного або іншого продукту. Заявник та партнери мають офіси для реалізації проекту і кваліфікований персонал для проведення тренінгів та загальне управління проектом.
б) Опишіть основні цілі проекту.
Головною метою проекту є захист прав споживачів Екологічно Чистих Продуктів в транскордонному регіоні.
Конкретні цілі:
- Збільшення знань для споживачів екологічно чистої продукції в транскордонному регіоні. 45 голів і представників асоціацій споживачів та екологічних установ візьмуть участь у тренінгах і семінарах, щоб зрозуміти і знайти вихід для вирішення проблеми.
- Тренінгове залучення 24 журналістів для того, щоб мати можливість представити інформацію в засобах масової інформації.
- Створення інформаційного багатомовного порталу та веб-сайту для користувачів з рівними можливостями з України, Румунії, Республіці Молдова.
- Зміцнення комунікаційної мережі між споживачами в цільовому регіоні.
- Підвищення обізнаності і вільний доступ до інформації для місцевих жителів.
[/vc_column_text][vc_btn title=”Детальніше” link=”url:https%3A%2F%2Fbcdr.cv.ua%2F2016%2F11%2F18%2Fdostup-do-informatsiyi-pro-ekologichno-chisti-produkti-v-transkordonnomu-regioni%2F|||”]